خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید زمینی برای افرادی که در بازارچه جنت فعالیت می کنند اختصاص یابد؛ چراکه خانواده هایی از این فضا ارتزاق می کنند.

حبیب کاشانی

به گزارش همشهری آنلاین، حبیب کاشانی در دویست و پنجاه و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهید اسماعیل هنیه با بیان اینکه در فرصتی که داریم امیدواریم دوستان امیدوار و دشمنان ناامید شوند، اظهار کرد: دشمنان سیلی محکمتری را در زمان و مکان مناسب خواهند خورد.

وی با بیان اینکه در جلسه قبل تذکری در مورد فعالیت کسبه بازارچه جنت داده شد، خاطرنشان کرد: هزاران نفر از این سفره ارتزاق می کنند. شهرداری مجوزی را برای مرکز تجاری نیایش در حاشیه بزرگراه آبشناسان صادر می کند و دو درب ورودی و خروجی برای آن در نظر می گیرد.

کاشانی افزود: در نهایت پس از جمع بندی دیوان عدالت اداری، فضای ورودی به حاشیه بزرگراه منتقل می شود که سازمان بوستان ها این موضوع را تأیید نمی کند. زمینی در این محوطه داریم که بازارچه جنت در آن مستقر است و ۸۰۹ متر مساحت دارد. ۱۰۳ هکتار از ذخایر اراضی داریم و سه هزار میلیارد تومان از اماکن ورزشی را در قبال طرح ورزشی دادیم و ۲۵ هزار متر را نیز در سعادت آباد داده ایم اما در این زمین ۸۰۹ متری که ۴۰۰ نفر در آن فعالیت می کنند و بحث ما این است که چه چیزی برای تهران مانده است؟

وی ادامه داد: تنها برج میلاد و شهر آفتاب برای تهران مانده است. مسئولیت اجتماعی کجا رفته است؟ فردا هم قضیه زمین های چمن مصنوعی پیش می آید؟ برای ساخته شدن این زمین ها سالها زحمت کشیده شده و ما باید ما به ازای این فضاها ۸۰۹ متر بدهیم؟

کاشانی با بیان اینکه شهرداری که در ۲۰ روز ۴۴ هزار میلیارد تومان درآمد داشته است زمین ۸۰۹ متری را نباید تحویل دهد، گفت: باید زمینی برای افرادی که در این بازارچه فعالیت می کنند اختصاص یابد؛ چراکه خانواده هایی از این فضا ارتزاق می کنند.

کد خبر 871570
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha